3 март 2018 г.

Dreams La Romana, Bayahibe (част VIII)

22 януари 2018г. – понеделник

Посрещнахме изгрева, докато корабът бавно маневрираше и минути по-късно акостира в устието на река Rio Dulce.

Минаваше 10ч. сутринта, когато слязохме на порта в La Romana. Вал отново ме разсмя, като най-сериозно заяви, че се чувства така, сякаш току що го изписват от болница. А аз все пак го успокоих, че „болницата” в случая е била много луксозна😜
Таксито ни излезе доста солено (50$), но нямахме избор, а също така нямахме търпение да отидем на плажа в комплекса. Времето беше много хубаво и трябваше да се използва.
Регистрирахме се на рецепцията, но чак след 15ч. можехме да се настаним в стаите. Бяхме помислили предварително и затова банските ни бяха в ръчния багаж. Оставихме куфарите на отговорно пазене, взехме си по едно кафе и се запътихме към плажа 😊

Точно в 15ч. отидохме да си вземем багажа и картите за стаите. Нямахме търпение да видим какви изненади ще последват и дали те ще са приятни или неприятни. Още когато се регистрирахме сутринта разбрахме, че ще бъдем в другия край на комплекса, по-далеч от плажа и ресторантите, но за нас най-важно беше да няма междинна врата със съседната стая. Изглежда някой беше отбелязал оплакването ни предишната седмица, защото рецепционистката не спря да ни обяснява колко хубава стая имаме 😉
И наистина стаята се оказа коренно различна от първата. Всичко беше ново и луксозно. Бяхме на 3-тия последен етаж, а таванът беше островърх, висок сигурно 10 метра. Над леглото имаше нещо като балдахин, в банята декорации и всякакви глезотии. Телевизорът голям, а на масичката картичка и две чинии опаковани с целофан - в едната плодове, в другата сирена и месни мезета.
Започнахме да се досещаме, че са ни настанили, като гости в категория “Preferred club”. Гостите в тази категория имаха повече облаги, като например още два басейна, можеха да закусват в ресторанта до морето, имаха две оградени зони на плажа и други екстри.

Още щом излязохме на балкона обаче, разбрахме на какво се дължи това посрещане и този лукс. Според нашата резервация трябваше да сме настанени в стая с частичен изглед към морето. Първата горе-долу минаваше за такава. Там виждахме басейна и зад него и палмите виждахме малко от морето. Тук обаче море нямаше...никакво! Преценихме, че стаята ни е по-важна от гледката. А може би и от хотела така се решили и всички се направихме на разсеяни 😉

Разделихме си с Вал по една чиния. Той изяде плодовете, аз сирената и се запътихме обратно към плажа.
Тази част на комплекса се падаше по-встрани, но беше много приятна и спокойна. Пътьом огледахме района. За нас беше съвсем непозната територия.

След плажа си дадохме време да се приготвим и излязохме на вечеря. Без да се замислим отидохме на бюфета. Храната беше хем много, хем разнообразна. След кораба, тук направо ни се видя, като рогът на изобилието. После си намерихме място на масичките пред кафенето. Ние с Вал бяхме на чай и кафе, а нашите познати на коктейли.
Вечерта мина на сладка раздумка и дойде време да се прибираме за почивка. На следващия ден ни предстоеше разходка до остров Саона...любимо място 😊